perjantai 10. elokuuta 2012

A new hairdo, coming soon

Juups. Kesä alkaa tosiaan lähestyä loppuaan ja kohta luovun myös kesätukastani.
Kyllä, se oli sen pituinen se. Se mun kesätukkani, lyhyessä elinkaaressaan.
Kaikki hyvä tulee joskus tiensä päähän.
Olen tässä viettänyt iltaa naama kiinni näytössä ja surffaillut lempitukkasivullani,
jossa on kattava ja laadukas kuvagalleria täynnä ideoita.
Aina lähden selaamaan sivuja etsien sävyä jonka olen jo valmiiksi päättänyt laittaa,
haluan vain niin sanotusti varmistuksen että se voi oikeasti näyttää hyvältä
ja sopia mulle, mutta päädyn aina muuttamaan mieltäni sävystä lopuksi.
Niin kävi tälläkin kertaa.


Tämä Victorian tukka on ollut unelmatukkani siitä asti kun kuvan ensi kertaa näin
eli useamman vuoden ajan jo.
Mahdotonta saada toteutetuksi kotikonstein, ja muutenkin,
sitten kun lähden tätä ottamaan niin vaaleiden palkkien on oikeasti oltava valkoiset.
Niin, mä olen erittäin vaativa, varsinkin kun omassa tukassani on punapigmenttiä aika runsaasti.
Siksi en saakaan pidettyä hopeanvaaleaa tukkaa kuin viikon kerrallaan 
kunnes se pitää taas värjätä jottei muuttuisi kusenkeltaiseksi. Rasittavaa potenssiin tuhat.
Ja olen kyllä kokeillut hopeashampoota, värjääviä hiusnaamioita ja sävytteitä. Ei toimi mulla.
Kerran jo kävin kampaajalla tämän kuvan kanssa, oma tukkani oli jopa tämän pituinen siihen aikaan,
mutta väri päässäni oli silloin musta, joten aivan tuohon lopputulokseen ei päästy
neljästä värinpoistosta, raidoituksesta ja kuudesta piinapenkissä vietetystä tunnista huolimatta.
Yritys hyvä kymmenen, mutta tavoitteena on yhä saada kokea tuo väri vielä omassa päässä.
-Heippa vaan Samu, c ya later this year! ;)


Sitten mietin että jos jotain vähän vähemmän haastavaa lähtisi yrittämään, nimittäin luonnonvaaleaa.
Toimii aina eikä rajaa tyylejä pukeutumisen suhteen millään tapaa.
Mutta sitten mietin että njääh, ton voi laittaa milloin vaan.


Oisko sitten tällaista leikkisämpää ja lämpimämmänsävyisempää,
ei haittaisi vaikka oma punapigmentti vähän puskisikin läpi?
Njääh, ei tällä kertaa.


No tässäpä hieno vaaleanruskea sävy! Ihan vaan yksivärisenä!
Jotain mitä mulle ei ole ikinä ollut!
Njääh. 


No mutta nyt löytyi! Ainahan mulla melkein on vaaleaakin seassa silloin kun on tummempi tukka,
eikä tämäkään kerta tule olemaan siinä suhteessa poikkeus.
Vähän liukuvärjäystä, mutta siten tällä kertaa että tummaa on pitkältä mitalta,
ja vaaleampi osio tulee olemaan vaaleanruskea eikä blondi.
Jesh, jotain tällaista sitten ensi viikolla! :)
Ja lisäksi tilasin piiiiitkästä aikaa ruskeat piilarit. Monen monta vuotta on tullut joskus käytettyä
ja nyt kaipaan taas isompaa muutosta ulkomuotooni, joten testataanpa miltä ne tuntuu!


Ja sitten löysin vielä täydellisellä army-kuvioinnilla sen kauan, kauan, metsästetyn takin!!
Ja tilasin, pitäis tulla kotiin ensi viikon aikana! :)
Todennäköisesti kyseessä on aivan ja juuri se samainen takki jota sovittelin Lontoossa keväällä,
ainakin kuvauksesta ja kuvasta päätellen, joka ei ollut aivan täydellinen,
MUTTA olen päättänyt tehdä tästä täydellisen.
Poistan takaa resoria, kavennan hieman hihoja ja lisään jotain extraa.
Mitähän se vois olla...? No v***u niittejä tietenkin!


Päivän musalinkki:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti