perjantai 31. elokuuta 2012

Third inspiration

Chris Cornell, maailman seksikkäin lauluääni, eikä olemuksessakaan ole mitään huomauttamista. Grr.

Tämän biisin olen aiemmin linkittänyt akustisena, mutta tänään olen tykännyt kuunnella
tätä originaalia, koska se on  energisempi ja hyväntuulisempi.


Sitten taas hieman inspiraatiota.
En tiedä onko mulla inspiraatio kesän loputtua hukassa vai yksinkertaisesti vain uusi vaihe menossa,
koska nyt olen mieltynyt pukeutumaan vähän simppelimmin ja klassisemmin.
Ei koruja, ei asusteita, matchaavia värejä. Klassisen sinistä denimiä ja valkoista toppia korkojen kera,
tai mustavalkoista settiä. Niittinahkatakkiani en ole kyllä heittänyt nurkkaan, 
se vaan kruunaa mun olemuksen, oli muut vaatteet mitä tahansa.
Tosin tässä tulee vastaan se ongelma etten oikeasti omista ihan kauheesti perusvaatekappaleita,
koska ne yleensä tympii tai jopa ällöttää mua, joten on taas raotettava lompakon nyöriä pikkasen
että saa olla sen näköinen kuin tällä hetkellä mieli halajaa. Damn.

I absolutely loooooove your hoodie.
Huppareiden nyrkkisääntö on se että hupun tulee olla iso ja vankka,
jotta se voi olla coolin näköinen kun hupun vetää päähän. 
Ja syyssateiden alkaessa se todellakin tulee vedettyä päähän kerran jos toisenkin.

Sä olet vaan jotenkin uber cool.

Nasta asukokonaisuus. Korkojen kera vois toimia vielä astetta paremmin.
Ja jos ei ois tollanen pretty face, tästä puuttuu nyt se jokin, se rouheus.

Asenne on parasta.

Miksei Suomessa voi ikinä olla sellainen sää että tarkenisi shortseissa tai mekossa ja
silti asuun sopis hyvin joku takki tai pusakka?

Kokonaisuus on aika inspiroiva.

Klassineb biker chic-tyyli toimii aina, kokomustissa ja koroissa.

Tällaisen asun haluaisin vetää päälle, mutta taas, vaihtaisin lenkkarit korkoihin.
Tää likka on niin pitkä ettei korkoja tule varmastyi ihan kauheesti käytettyä.

Thö dress!!!! Kerrassaan mieletön, ja stailaus ja mimmin koko look täydellinen!
Less is more.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti