maanantai 3. syyskuuta 2012

Apple of my eye

You even make me forget that I hate mondays.
And I really fucking hate mondays.

Senkku nukkuu usein mun tyynyn päällä kun oon toisessa huoneessa.
Siis jos ei oo ikkunalaudalla kyttäämässä kavereitaan.

Sit se jemmailee luut aina peiton väliin. Se on  jotenkin niin hurmaavan epätoivoista touhua.


Meillä on uusi leikki. Nostan peittoa niin että Senkku pääsee sukeltamaan ali kuin tunnelista konsanaan.
Sit se tulee jalkopäästä esiin ilosena.



Laulunpätkiä joita laulan Senkkuselle lässyttäen, ihan joka ikinen päivä, olkoon ne oodejani elämäni ilolle:

"Oot hassu tyttö ja mä tykkään susta..."

"Hei kohtaloooo, oon iso tyttö joooo, ja mä päätän seeeeeeen, kenen oon tai eeeeen."

"Pummi, aina tassut ojossa. Pummi, käyksä edes duunissa?
Pummi, onks mut muka tehty rahasta?"

Ja joka ikinen ilta ennen nukkumaanmenoa sanon Senkulle viimeisinä sanoina:
"Hyvää yötä Senkku Senkkunen, mami sinnuu rakastaa!"

I just love you so, so, so, so much!!!!!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti