perjantai 7. syyskuuta 2012

Caps

Kuinka onnelliseksi voi ihminen tulla uudesta lippiksestä? Kerron teille. Tosi onnelliseksi.
Add More:n lippiksiin olen ollut tosi tykästynyt siitä asti kun meiltä on kyseistä merkkiä
valikoimista löytynyt. Monta olen jättänyt ostamatta koska en voi pelkkiin 
hattuihin pukeutua vaan välillä tarvitsee muutakin hankkia,
mutta eilen meille saapui niin täydellinen viininpunainen suoralippainen malli
että en edes harkinnut vaan tein salamannopean ostopäätöksen.
Viininpunainen on nasta väri muutenkin ja nyt kun ei ole enää sitä sinistä tukassa
niin voi kyseistä väriä taas käyttääkin. Ne ei vaan passannut yhteen sitten millään.
Ostetaan muuten mun työkaverin kanssa aika paljon samoja juttuja meiltä.
Sitten välillä matsataan siitä kumpi päätti ensin ostaa ja kumpi matkii kumpaa.
No ei. Ei me matsata vaan eletään sulassa sovussa ja naureskellaan toisillemme,
välillä myös itsellemme. Tää kundi ei ole vielä innostunut hankkimaan naisten puolelta mitään,
vaan se olen minä joka ostaa kundien puolelta vaatteita.
Kumma juttu, olen tarjoutunut mekkojanikin hänelle lainaamaan tiimikemujen yhteydessä,
mutta ei. Kundien puolelta vaan löytyy useimmin hienompaa ja rouheampaa kamaa,
tyttöjen tyyliä yleistetään, pelkistetään tai naisellistetaan liikaa mun makuun.
Tänään mietin töissä ihastellessani miesten vaatevalikoimaamme että oiskohan mun
pitänyt sittenkin syntyä mieheksi? Tai ihan vaan Tuomoksi?

New one.


Se itse tuunattu lemppari.


Tollanen vaan on pakko omistaa jos dikkailee lippiksiä. Sopii kaiken kaa muutenkin.

Kirpparilöytö parin kesän takaa. Silloiselle kundikaverille oikeastaan bongasin,
mutta mulle se kuitenkin päätyi. Ja hyvä niin.

Tyyli on todella vapaa lippiksien kanssa, mutta itse suosin niiden kanssa korollisia kenkiä
ja loput meneekin sitten ihan fiiliksen mukaan!

Olen tajunnut että rokkisielut voi myös käyttää lippiksiä uskottavasti.
Ja lisäksi tykkään pukeutua muuten silloin grunge-henkisesti,
oiskohan Kurtin innoittamaa?


 Viikonloppuja vaan kaikille, se ois sit MORO! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti